Om mig

Mitt foto
Terjärv, Finland
Snart en 40-åring, oj numera en 40- åring som håller på med allt som kan ha med pyssel att göra. Hemma hör jag i Östebotten i en liten by med namnet Terjärv. Älskar allt som har med utmaningar i livet att göra, både mindre och större. Hatar att vara försenad. Klarar av att leva med dammtussar under sängen. Storstädar med morgonrock på för om jag byter om kan inspirationen gå över. Handarbetar, syr vid behov. Mestadels ändå kort och LO. Hittar du något som faller in i ditt tycke så ta gärna kontakt så får vi se om jag kan göra något för dig. Ta gärna kontakt med mig via e-mail adressen som lyder så här. kista1971@hotmail.com

tisdag 22 februari 2011

En tokoteean betäran da

Här var då materialet till ett kort ja tänkt att jag skulle tillverka imoron.
Har varit till vörå hela dagen idag. Både på möte o på kurs. Mötet kunde ha blivit både negativt o lessamt, men som tur var så blev det närmar positivt och utmanande. På eftermiddagen var vi på GNISTAN föreläsning o där fick vi då lära oss att vi alla är konstnärer men på olika saker. Tänkte nu då att jag skulle utöva mitt nyfunna konstnärsskap på någontig o som tur var så är det den bästa kvällen som finns imoron. Vår pysselkväll som vi har var annan vecka på pysselbutiken KREATINA. JIHAA. Har ej haft möjlighet att vara där nu på några gånger o börjar få abstinens. Kanske ni får se kortet efter några dagar eller så går den direkt till posten. Time will tell, sko engelsman sei.
Nåjaa, nu reintvätta o sendzä kallar. Kanstsi vi syns imåro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar