Om mig

Mitt foto
Terjärv, Finland
Snart en 40-åring, oj numera en 40- åring som håller på med allt som kan ha med pyssel att göra. Hemma hör jag i Östebotten i en liten by med namnet Terjärv. Älskar allt som har med utmaningar i livet att göra, både mindre och större. Hatar att vara försenad. Klarar av att leva med dammtussar under sängen. Storstädar med morgonrock på för om jag byter om kan inspirationen gå över. Handarbetar, syr vid behov. Mestadels ändå kort och LO. Hittar du något som faller in i ditt tycke så ta gärna kontakt så får vi se om jag kan göra något för dig. Ta gärna kontakt med mig via e-mail adressen som lyder så här. kista1971@hotmail.com

tisdag 29 mars 2011

Födelsedagsfest

Stor fest efter några dagar. När man fyller 90 år så har man väl hunnit med det mesta. Många saker att lära oss unga finns säkert kvar. Här har jag gjort ett kort åt en dam på 90 år.
Hipp hipp hurra!

7 kommentarer:

  1. Va fiin den blev, duktigt Kristel! Du fick ju lägg hela dagen på dendär, supermysig!/Maria

    SvaraRadera
  2. Sv: Nämen va trevlit ti höör! Vi hadd föst fondra liiti på Emils lekstugo, men om vi riktit får koma INOMHUS, så hä er ju uberbra! :)

    SvaraRadera
  3. Bussi!! Ja laga eitt kort sista natt åv hedi sama stämpli, män hä vaalt i lila.. Komber kanstsi upp på bloggen så småningom.. Nästa viko eldä naa.... :)

    SvaraRadera
  4. va fiin färgkombination! :) Bara ja sko få miin promarkers snart så ja får byri mål på allvar :D

    SvaraRadera
  5. Höm!!!! Dax fö uppdatering ;)

    SvaraRadera