Om mig

Mitt foto
Terjärv, Finland
Snart en 40-åring, oj numera en 40- åring som håller på med allt som kan ha med pyssel att göra. Hemma hör jag i Östebotten i en liten by med namnet Terjärv. Älskar allt som har med utmaningar i livet att göra, både mindre och större. Hatar att vara försenad. Klarar av att leva med dammtussar under sängen. Storstädar med morgonrock på för om jag byter om kan inspirationen gå över. Handarbetar, syr vid behov. Mestadels ändå kort och LO. Hittar du något som faller in i ditt tycke så ta gärna kontakt så får vi se om jag kan göra något för dig. Ta gärna kontakt med mig via e-mail adressen som lyder så här. kista1971@hotmail.com

lördag 16 april 2011

jul layout 1 och 2

Tackar Marika för min inspiration i filttyg. Hon har gjort totalt annat än jag med det, men ändå. Jag hade tjockt och svårhanterligt tyg som jag hade bestämt att jag ska klippa till bokstäver, vilket jag gjorde. Må jag tillägga att utan fula ord. Rädd var jag dock hela tiden att jag skulle förlora flera finger. Meddelar nu även att alla fingrar på plats.
Här kommer då två layout´s med jul som huvudtema.

Bokstäverna ville jag ha stora och "maffiga".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar