Om mig

Mitt foto
Terjärv, Finland
Snart en 40-åring, oj numera en 40- åring som håller på med allt som kan ha med pyssel att göra. Hemma hör jag i Östebotten i en liten by med namnet Terjärv. Älskar allt som har med utmaningar i livet att göra, både mindre och större. Hatar att vara försenad. Klarar av att leva med dammtussar under sängen. Storstädar med morgonrock på för om jag byter om kan inspirationen gå över. Handarbetar, syr vid behov. Mestadels ändå kort och LO. Hittar du något som faller in i ditt tycke så ta gärna kontakt så får vi se om jag kan göra något för dig. Ta gärna kontakt med mig via e-mail adressen som lyder så här. kista1971@hotmail.com

torsdag 9 juni 2011

ett kort att vara stolt över

Detta kort jag gjort nu så är jag väldigt stolt över. Känns som allting lyckades perfekt. Tänk att bara använda rött cardstock o ändå blir det så bra. Färglägningen av bilden lyckades över förväntningarna. Första gången ja vågade mig på svart hår! Det svarta i bakgrunden är embossat stämpelgledes svirl stämpel, blommorna förståss från WOC.
Nå tässä se nyt sitten tulee, sko finn sei.
Ja er så otrolit nöjd

5 kommentarer:

  1. He va faktiskt gårr finan kort! Jenni visa åt me igår =) H. Elina

    SvaraRadera
  2. Tu kan nog vara nöjd, jättefin bleiv e!/Maria

    SvaraRadera
  3. Tu har no all orsak ti va nöjd! He e jo ho fin som helst!

    / Lena B

    SvaraRadera
  4. Ty e noo superbraa ti laga hiss kortan o helder betalar ja fö tukantii kort än köper från boode. Härlian kort <3

    SvaraRadera
  5. Som sagt rej förr.. bussian kort!! Ja sku måst laga några kort na da.. vill du koma å? Män kanstsi vi sku måst vänt på pyselvädri ;)

    SvaraRadera