Om mig

Mitt foto
Terjärv, Finland
Snart en 40-åring, oj numera en 40- åring som håller på med allt som kan ha med pyssel att göra. Hemma hör jag i Östebotten i en liten by med namnet Terjärv. Älskar allt som har med utmaningar i livet att göra, både mindre och större. Hatar att vara försenad. Klarar av att leva med dammtussar under sängen. Storstädar med morgonrock på för om jag byter om kan inspirationen gå över. Handarbetar, syr vid behov. Mestadels ändå kort och LO. Hittar du något som faller in i ditt tycke så ta gärna kontakt så får vi se om jag kan göra något för dig. Ta gärna kontakt med mig via e-mail adressen som lyder så här. kista1971@hotmail.com

onsdag 30 november 2011

födelsedagar...

Ett nytt veckoslut närmar sig. Förra veckoslutet var en aning livlig med mycket att göra. Nu har det lungnat ner sig och här kommer nu korten till dessa födelsedagsbarn som firade förra veckoslutet.
 Som vanligt så har jag målat ett magnolia stämpel med prismacolor pennor. Tycker att det är lite uppfriskande att använda tyg på korten, här i detta fall så kommer jag inte på vad det heter på svenska men vi övar då finska o säger att det heter "juustokangas". Det finns då lite där under bilden.
Ett snabbt kort på några timmars förvarning. Älskar min lillebror över allt och härlig är han då han förstår tanken i ett specialgjort kort, tiden blev knapp men tur som jag hade så fanns det en färdigmålad bild. Omväxling duger väl bra. Här har jag övat med mina copic pennor.

1 kommentar: