Om mig

Mitt foto
Terjärv, Finland
Snart en 40-åring, oj numera en 40- åring som håller på med allt som kan ha med pyssel att göra. Hemma hör jag i Östebotten i en liten by med namnet Terjärv. Älskar allt som har med utmaningar i livet att göra, både mindre och större. Hatar att vara försenad. Klarar av att leva med dammtussar under sängen. Storstädar med morgonrock på för om jag byter om kan inspirationen gå över. Handarbetar, syr vid behov. Mestadels ändå kort och LO. Hittar du något som faller in i ditt tycke så ta gärna kontakt så får vi se om jag kan göra något för dig. Ta gärna kontakt med mig via e-mail adressen som lyder så här. kista1971@hotmail.com

fredag 27 april 2012

produserat under veckan

Har varit en vecka på semester till Vuokatti. Må säga att det är få saker som jag njuter av så mycket som av att vara just där. Blir fullständigt avslapnad samt helt och hållet utvilad. Tänk va härligt då man får göra precis det man vill i den takt man vill. Stiga upp då man vaknar, lägga sig då man är trött. Det ända man behöver hålla koll på är just klockan så man hinner o simma förän de stänger simhallen. Detta är det bästa jag vet.
Jag har väl syssesatt mig med små trevliga saker som att färglägga samt att jag så smått börjat virka igen. Här kommer nu mina veckans alster.
 Allt blev väl inte färdigt, men jag övar mig på att färglägga på ett annat sätt o de må ja säga är utmanande.
 Denna flicka här med duvan, ja hon håller på nu som bäst att bli till ett kort.
Pannlappar. Dessa behöver man väl allti. Min mans kommentar till den gröna färgen var, "du hitta då inte en fulare grön färg". Vad då det betyder. Han förstår sig inte på sommarens vackra färger. Det är väl lika vakert som gräset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar