Om mig

Mitt foto
Terjärv, Finland
Snart en 40-åring, oj numera en 40- åring som håller på med allt som kan ha med pyssel att göra. Hemma hör jag i Östebotten i en liten by med namnet Terjärv. Älskar allt som har med utmaningar i livet att göra, både mindre och större. Hatar att vara försenad. Klarar av att leva med dammtussar under sängen. Storstädar med morgonrock på för om jag byter om kan inspirationen gå över. Handarbetar, syr vid behov. Mestadels ändå kort och LO. Hittar du något som faller in i ditt tycke så ta gärna kontakt så får vi se om jag kan göra något för dig. Ta gärna kontakt med mig via e-mail adressen som lyder så här. kista1971@hotmail.com

torsdag 10 maj 2012

8-års dag

Jag är på ett sätt förtjust i dessa kenny k digitala stämplar. På ett sätt är de roliga att färglägga, men man får verkligen sätta tid på att man ska bli förnöjd över resultatet. Här har vi då en TUS kille som blev 8 år under veckoslutet.
Färgerna i vår lokala förening är väl inte de roligaste, men tror att resultatet blev relativt bra. Färglagt med copicpennor. Bakgrundspapper är från Bo Bunny, Barefoot & Bliss collection. Hade tur då dessa papper är lika färgglada som föreningens dräkt. Lilla stjärna är en liten gem som vår lokala Hobbyrummet shop har. Inga blommor alls denna gång. Svårt med blommor och pojkar.
Hoppas ni tycker om det ni ser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar