Om mig

Mitt foto
Terjärv, Finland
Snart en 40-åring, oj numera en 40- åring som håller på med allt som kan ha med pyssel att göra. Hemma hör jag i Östebotten i en liten by med namnet Terjärv. Älskar allt som har med utmaningar i livet att göra, både mindre och större. Hatar att vara försenad. Klarar av att leva med dammtussar under sängen. Storstädar med morgonrock på för om jag byter om kan inspirationen gå över. Handarbetar, syr vid behov. Mestadels ändå kort och LO. Hittar du något som faller in i ditt tycke så ta gärna kontakt så får vi se om jag kan göra något för dig. Ta gärna kontakt med mig via e-mail adressen som lyder så här. kista1971@hotmail.com

lördag 9 juni 2012

Inspiration från bilden


En finsk utmaning som heter "Lauran korttihaaste". Tänkte mig att delta i denna eftersom jag råkade ha ett kort som passade precis.  Utmaningen går ut på att man ska inspireras från bilden.

Suomenkielinen haasteblogi jonne minulla sattumoisin oli kortti joka jotenkin sopi blogin tämänviikkoiseen haasteeseen.Tavoitteena haasteessa oli inspiroitua kuvasta.

Här har vi den då. Tässä tämä nyt sitten olisi.
Magnolias fjäril stämpel/ Magnolian perhos leimasin
Färglagt med copic/ väritellyt coipic tusseilla.           
Bagrundspapper/ tausta paperi: MME: Paris& Co.     
 Pärlor/ helmet: Pearlmaker  
   
Tack för att ni tittade in och lämnade ett avtryck. Kiitos kun kävitte ja muistitte
 kommentoida.     

Nåt som inte fungerar med min blogg idag, den har kanske tagit helg stängt.

Tuntuu siltä että tänään ei oikein blogi toimi, kaipa sillä on viikonloppuvapaata.            

1 kommentar:

  1. Kauniin kesäinen kortti, kiitos kun osallistuit haasteeseen :)

    SvaraRadera