Om mig

Mitt foto
Terjärv, Finland
Snart en 40-åring, oj numera en 40- åring som håller på med allt som kan ha med pyssel att göra. Hemma hör jag i Östebotten i en liten by med namnet Terjärv. Älskar allt som har med utmaningar i livet att göra, både mindre och större. Hatar att vara försenad. Klarar av att leva med dammtussar under sängen. Storstädar med morgonrock på för om jag byter om kan inspirationen gå över. Handarbetar, syr vid behov. Mestadels ändå kort och LO. Hittar du något som faller in i ditt tycke så ta gärna kontakt så får vi se om jag kan göra något för dig. Ta gärna kontakt med mig via e-mail adressen som lyder så här. kista1971@hotmail.com

fredag 8 juni 2012

Mera åt henne...

Som sagt här i tidigare inlägg så firade vi olika examen i förra veckan. Här har vi ett kort till åt Maria som blev till kosmetolog ( tror jag det heter). Deltar i Saturated canary challenge där utamaningen är anything goes. Det var väl enkelt. Här har vi då damen.
Det är en digital bild som jag igen har färglagt med copic pennor. Papren är fån Maja designs nyaste collection; Vintage summer basics. Cardstock i bakgrunden har jag stansat runt med MS stans. Blommorna förstås från WOC och pärlorna är gjorda med mina pearl maker pennor. Lilla Taggen son syns upp till vänster är stansat ut med en Marianne design stans.
Hoppas ni tycker om den o lämnar en kommentar.
 Thank you and see you later!

2 kommentarer:

  1. your colors are so soft and beautiful! thank you for entering the SC challenge this week! it is a gorgeous creation!

    xx
    Krista

    SvaraRadera
  2. You can, gårr härlian kort :)

    SvaraRadera