Om mig

Mitt foto
Terjärv, Finland
Snart en 40-åring, oj numera en 40- åring som håller på med allt som kan ha med pyssel att göra. Hemma hör jag i Östebotten i en liten by med namnet Terjärv. Älskar allt som har med utmaningar i livet att göra, både mindre och större. Hatar att vara försenad. Klarar av att leva med dammtussar under sängen. Storstädar med morgonrock på för om jag byter om kan inspirationen gå över. Handarbetar, syr vid behov. Mestadels ändå kort och LO. Hittar du något som faller in i ditt tycke så ta gärna kontakt så får vi se om jag kan göra något för dig. Ta gärna kontakt med mig via e-mail adressen som lyder så här. kista1971@hotmail.com

fredag 27 juli 2012

30 års kalas

Hae här övat mig på att färglägga en bild med bara grått + en annan färg. Utmaningen hos Saturated canary gick ut på det denna vecka.
 Ganska svårt att få ansiktet att lyckas så bra som man skulle önska sig. Valde att använda rosa som den andra färgen. Bakgrundspapren är Maja Designs vintage sommer basics och blommorna från både WOC och Iamroses.
 Satte lite rosa stickles på både balongen och rosetten för att de skulle sticka ut lite. Färglagt har jag med mina kära copic.
Flickan är en gratis bild hos saturated canary och kan hittas här.

Kommer att delta i flera utmaningar med detta kort och de kommer här:
Divas by design
Simon says stamp
Fashionista Challenge

5 kommentarer:

  1. wow! I don't know where to start with this card,its just jaw dropping beautiful. Love the sepia tones.
    Thank you so much for sharing it with us over on the saturated canary challenge blog
    hugs Lou xx

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you for the beautiful comment. Hugs ...Kristel

      Radera
  2. Gorgeous so beautifully coloured too!!
    Thanks for joining us at Diva's this time
    hugs
    laney

    SvaraRadera
  3. what a lovely card, so beautifully coloured.
    Thank you for joining us at Fashionista Challenge Blog, good luck and hope to see you again soon.
    Hugs
    Suzie xx

    SvaraRadera
  4. So pretty, thanks so much for joining us at Saturated Canary. Please consider replacing comment verification with moderation if you would like DT members to leave comments, it's incredibly difficult to read the captcha codes.

    SvaraRadera