Om mig

Mitt foto
Terjärv, Finland
Snart en 40-åring, oj numera en 40- åring som håller på med allt som kan ha med pyssel att göra. Hemma hör jag i Östebotten i en liten by med namnet Terjärv. Älskar allt som har med utmaningar i livet att göra, både mindre och större. Hatar att vara försenad. Klarar av att leva med dammtussar under sängen. Storstädar med morgonrock på för om jag byter om kan inspirationen gå över. Handarbetar, syr vid behov. Mestadels ändå kort och LO. Hittar du något som faller in i ditt tycke så ta gärna kontakt så får vi se om jag kan göra något för dig. Ta gärna kontakt med mig via e-mail adressen som lyder så här. kista1971@hotmail.com

söndag 15 juli 2012

Get sporty!

Ja men så heter tävlingen denna vecka hos Kenny K's Krafty Krew. Kom ihåg att delta i denna challenge.

Jag kommer att delta med detta kort: Bilden från kenny k och han heter så mycket som Sports fan.
Knappar, pärlor och band. Blommor så svåra att sätta på kort som dessa. Papren vågar jag inte säga vems det är, för då kanske jag ljuger. Jag minns omöjligen vems de är.
 Kämpade faktiskt när jag färglade denna bild. Vilka små ytor! Är ändå relativt nöjd.
Jag bara älskar dessa copic pennor. Blir bara roligare och roligare att färglägga. Färgerna är i mitt tycke ganska vilda, men det gör väl inget.

Som vinst så kommer 5 digitala bilder härifrån:

3 kommentarer:

  1. This is lovely what a great image and fantastic colours, going to have to get him :)

    SvaraRadera
  2. Great coloring! I love the bright colors you chose! And the buttons wrapped with bakers twine is a fun touch!

    SvaraRadera
  3. What a lovely card. whit beautifull Colors.
    gr.Anja

    SvaraRadera