Om mig

Mitt foto
Terjärv, Finland
Snart en 40-åring, oj numera en 40- åring som håller på med allt som kan ha med pyssel att göra. Hemma hör jag i Östebotten i en liten by med namnet Terjärv. Älskar allt som har med utmaningar i livet att göra, både mindre och större. Hatar att vara försenad. Klarar av att leva med dammtussar under sängen. Storstädar med morgonrock på för om jag byter om kan inspirationen gå över. Handarbetar, syr vid behov. Mestadels ändå kort och LO. Hittar du något som faller in i ditt tycke så ta gärna kontakt så får vi se om jag kan göra något för dig. Ta gärna kontakt med mig via e-mail adressen som lyder så här. kista1971@hotmail.com

lördag 14 juli 2012

otursdag / bröllopsdag!??

Fick en bestälning på ett kort här en dag. Inget brudpar på kortet, men ett bröllopskort skulle det vara. Datumet på bröllopet var fredagen den 13.
Magnolias motiv är fullständigt vackert till ett sådant kort. Har färglagt med copic. Bakgrundspapret är bildmålarna och köpt från kreatina. Blommorna som vanligt från Iamroses. Lite pärlor hör väl till och dom är gjorda denna gång med Perlen pen.

1 kommentar: