Om mig

Mitt foto
Terjärv, Finland
Snart en 40-åring, oj numera en 40- åring som håller på med allt som kan ha med pyssel att göra. Hemma hör jag i Östebotten i en liten by med namnet Terjärv. Älskar allt som har med utmaningar i livet att göra, både mindre och större. Hatar att vara försenad. Klarar av att leva med dammtussar under sängen. Storstädar med morgonrock på för om jag byter om kan inspirationen gå över. Handarbetar, syr vid behov. Mestadels ändå kort och LO. Hittar du något som faller in i ditt tycke så ta gärna kontakt så får vi se om jag kan göra något för dig. Ta gärna kontakt med mig via e-mail adressen som lyder så här. kista1971@hotmail.com

söndag 1 juli 2012

Raise Your Flag

En ny tävling igen hos Kenny K.
New challenge at Kenny K.

Use the colours of your flag!
Alltså använd färgerna på din flagga.

Här har ni sponsorerna för denna utmaning:
This weeks first sponsor is Kenny K's Downloads

               
And our second sponsor is


Här kommer då mitt första kort som DT hos Kenny K. Ni kan delta i denna utmaning hos Kenny K's Krafty Krew.

Här är då mitt kort med Fourth of July bilden från Kenny K. Färglagt har jag med mina kära prismacolor pennor på craft cardstock. Blommor som vanligt från Wild Orchid Craft och bakgrundspappret är Maja Designs nyaste "Vintage Summer Basics". Den vakra spetsen fick jag av min vän, Carina. Pärlorna är gjorda med Pearlmaker pennor.

Here is my card. I've used the Fourth Of July image from Kenny K. I have colored the image with my dear prismacolor pens on craft cardstock. Flowers from Wild Orchid Craft, of course. Papers are from the newest Maja Design collection, Vintage Summer Basics. That beatiful lace my dear friend Carina gave to me. Pearls I've done with pearlmaker pens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar