Om mig

Mitt foto
Terjärv, Finland
Snart en 40-åring, oj numera en 40- åring som håller på med allt som kan ha med pyssel att göra. Hemma hör jag i Östebotten i en liten by med namnet Terjärv. Älskar allt som har med utmaningar i livet att göra, både mindre och större. Hatar att vara försenad. Klarar av att leva med dammtussar under sängen. Storstädar med morgonrock på för om jag byter om kan inspirationen gå över. Handarbetar, syr vid behov. Mestadels ändå kort och LO. Hittar du något som faller in i ditt tycke så ta gärna kontakt så får vi se om jag kan göra något för dig. Ta gärna kontakt med mig via e-mail adressen som lyder så här. kista1971@hotmail.com

söndag 26 augusti 2012

Anything goes!

Ja men då låter vi väl fantasin flyta på. I amerika så firar de väl Halloween så småning om, hos oss så firar vi inte denna högtid men vi har väl venetziansk. I Kenny K's utmaning denna vecka så får man göra vad man vill, hur man vill och och använda vad man vill förutom att vill man ha en chans att vinna så måste man använda deras digitala bild.  Delta gärna i deras utmaning för vinsterna är såååå bra.
Ett lite personligare kort denna gång åt en kär person med födelsedag. Bilden som jag använt denna gång är lite ur min bekvämlighets klass, men skulle använda denna bild eftersom det hör till Kenny K's nyaste collection som kommer ut till salu idag. Bilden heter Devil girl, och kan lova er att hon ser inte alls ut som jag eller jag ser inte ens lite ut som hon.




Färglagt har ja denna damen med copic. Pearlmaker som pärlor. Blommor från WOC och Iamroses.  Papren är MME från Stella and Rose collection med namnet Hattie. Cardstock förstås bakom allt och överallt.


Första vinsten till denna tävling kommer som vanligt som 5 digitala bilder härifrån:
Som andra vinst så har ni en chans att vinna någonting härifrån:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar