Om mig

Mitt foto
Terjärv, Finland
Snart en 40-åring, oj numera en 40- åring som håller på med allt som kan ha med pyssel att göra. Hemma hör jag i Östebotten i en liten by med namnet Terjärv. Älskar allt som har med utmaningar i livet att göra, både mindre och större. Hatar att vara försenad. Klarar av att leva med dammtussar under sängen. Storstädar med morgonrock på för om jag byter om kan inspirationen gå över. Handarbetar, syr vid behov. Mestadels ändå kort och LO. Hittar du något som faller in i ditt tycke så ta gärna kontakt så får vi se om jag kan göra något för dig. Ta gärna kontakt med mig via e-mail adressen som lyder så här. kista1971@hotmail.com

söndag 9 september 2012

Autumn Hues, utmaning nr 110

Höst, höst och höst. Det är söndag igen och det betyder en ny utmaning hos Kenny K. Ni som inte tidigare har deltagit i utmaningar ska göra det, de är sååå roligt.
Här kommer då mitt bidrag till utmaningen.
Flickan heter  Li´l Pirate och hör till nya bilderna från i sommar. Det kommer nya bilder från dem nästan hela tiden, så det är verkligen svårt att hinna använda dem alla. De där gul-orange bladen har jag köpt för några år sen från WOC och tänkt många gånger att va ska ja göra med dem riktigt, dit passar de bra som bakgrund till denna utmaning. Papren är från en gammal Maja Designs collection och den heter Skogspromenad/känsla av höst.
 Färglagt har jag henne med copic och använde alla höstens färger jag kunde tänka mig.
Blommorna är både från Iamroses och WOC (har en ny beställning på gång därifrån igen och därifrån betyder från båda ställen). Pärlorna gjorda med perlmarker pennor och den mörkgröna har jag inhandlat från Hobbyrummet.

Vinsterna till denna utmaning kommer som vanligt härifrån:

och denna vecka även härifrån:

2 kommentarer:

  1. Nydelige høstfarger! Fabelaktig fargelegging! Klem...Mona

    SvaraRadera
  2. Din Lil Pirate er aldeles nydelig! Så flott den er fargesatt, ser at jeg har mye å lære der! Ha en fin dag!

    SvaraRadera