Om mig

Mitt foto
Terjärv, Finland
Snart en 40-åring, oj numera en 40- åring som håller på med allt som kan ha med pyssel att göra. Hemma hör jag i Östebotten i en liten by med namnet Terjärv. Älskar allt som har med utmaningar i livet att göra, både mindre och större. Hatar att vara försenad. Klarar av att leva med dammtussar under sängen. Storstädar med morgonrock på för om jag byter om kan inspirationen gå över. Handarbetar, syr vid behov. Mestadels ändå kort och LO. Hittar du något som faller in i ditt tycke så ta gärna kontakt så får vi se om jag kan göra något för dig. Ta gärna kontakt med mig via e-mail adressen som lyder så här. kista1971@hotmail.com

söndag 7 oktober 2012

Utmaning 114 Halloween färger

Orange & svart plus en anna färg som tyder på halloween, ja så heter utmaningen denna vecka hos Kenny K. Vi firar som sagt inte halloween hos oss, så bestämde mig för att inte använda mig av en sådan bild. Hittade i stället denna kille som kallar sig för Ryder cole och passar utmärkt till coola killar.
 Knappar och pärlor för att blinga upp det hela. Förstås så har jag för omväxling använt lite band ochså.
 Klottat lite gesso på blommorna, för att de inte ska se så "strikta" och prydliga ut. Blommorna är från Iamroses.
Här en närbild på herremannen. Få se vem som har turen på sin sida för att få detta kort.

Vinsterna denna vecka kommer som vanligt till först härifrån:

samt som en 20 $ gåvokort härifrån:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar