Om mig

Mitt foto
Terjärv, Finland
Snart en 40-åring, oj numera en 40- åring som håller på med allt som kan ha med pyssel att göra. Hemma hör jag i Östebotten i en liten by med namnet Terjärv. Älskar allt som har med utmaningar i livet att göra, både mindre och större. Hatar att vara försenad. Klarar av att leva med dammtussar under sängen. Storstädar med morgonrock på för om jag byter om kan inspirationen gå över. Handarbetar, syr vid behov. Mestadels ändå kort och LO. Hittar du något som faller in i ditt tycke så ta gärna kontakt så får vi se om jag kan göra något för dig. Ta gärna kontakt med mig via e-mail adressen som lyder så här. kista1971@hotmail.com

tisdag 18 juni 2013

....alla ni andra kommer även till samma dyrbara ålder....

Det är redan ett tag sen jag gjorde dessa kort, men med allt nytt som pågått under denna år så kommer dessa hit först nu.
 Detta är en Kenny k bild som jag färglagt med copic pennor. Blommor som vanligt från IamRoses och WOC. Bakgrundspappren tror jag att är MME.
 Saturaated Canary heter hon som tillverkar denna ljuvliga bild. Färglagt även med copic. Här tror jag att pappren är från MME och blommorna som vanligt från IamRoses och WOC.
 Även Hon från Saturated Canary samling (jag har en hel del bilder från henne). Copic är pennorna jag användt som färgläggning och blommorna från de vanliga ställen. Pappren är kanske från någon MME samling men kommer inte ihåg från vilken.
Den sista av dessa kort är en Kenny K flicka som färglagts med copic. Bara i grå toner som den förra.

1 kommentar:

  1. Do you understand there is a 12 word sentence you can speak to your crush... that will trigger intense feelings of love and impulsive appeal for you buried inside his heart?

    That's because deep inside these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's instinct to love, adore and guard you with all his heart...

    12 Words Who Trigger A Man's Love Instinct

    This instinct is so hardwired into a man's brain that it will make him work better than ever before to to be the best lover he can be.

    In fact, fueling this dominant instinct is so essential to getting the best possible relationship with your man that as soon as you send your man one of these "Secret Signals"...

    ...You will instantly notice him expose his soul and mind for you in such a way he never experienced before and he will recognize you as the only woman in the world who has ever truly interested him.

    SvaraRadera